Regulamin

Regulamin hurtowni internetowej VAYAHURT.PL

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, oraz o prawach przysługującym Kupującym

 

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Hurtowni
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje

  • 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot gospodarczy dokonujący zakupów w Hurtowni.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Hurtownia – hurtownia internetowa VAYAHURT.PL Hurtownia internetowa Vaya Medical prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://vayahurt.pl/
Sprzedawca – Vaya Sp. z o.o. z siedzibą ul. Stołeczna 88, 05-074 Józefin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XIII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: : 0000451326; NIP: 1132862785.

 

  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: Vaya Sp. z o.o., ul. Stołeczna 88, 05-074 Józefin
  2. Adres e-mail: biuro@vaya.com.pl
  3. Telefon: 22 - 727 14 23

 

  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego przeprowadzenia procesu zakupu w Hurtowni potrzebne jest:
  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla złożenia zamówienia w Hurtowni, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

  • 4 ZAKUPY W HURTOWNI
  1. Dokonanie zakupów w Hurtowni internetowej www.vayahurt.pl jest możliwe po dokonaniu rejestracji w hurtowni.
  2. Ceny towarów widoczne w Hurtowni są całkowitymi cenami za towar.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Hurtowni.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Hurtowni: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

  • 5 PŁATNOŚCI
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
  1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
  2. za pośrednictwem platform płatniczych: PAYU, BLUE MEDIA,
  3. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
  4. kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  5. w przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

 

  • 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad oraz z terminem ważności pozwalającym ja jego dalszą sprzedaż.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Hurtowni (Czas i koszty dostawy - VayaMedical hurt (vayahurt.pl).
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
  • Za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD, Inpost, Poczta Polska – Kurier 48)
  • Do paczkomatów InPost
Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

 

  • 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu produktów w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionych w hurtowni produktów w przypadku, gdy:
  1. Kupujący stwierdził wystąpienie wady fabrycznej
  2. Kupujący otrzymał towar, którego termin ważności upłynął, lub upłynie niebawem, co pozbawia Kupującego możliwości jego odsprzedaży

 

  • 9 REKLAMACJE
  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    1. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    2. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    3. żądać usunięcia wady.
  1. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  2. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres: Vaya Sp. z o.o. ul. Stołeczna 88; 05-074 Józefin.
  3. Reklamacje dotyczące działania Hurtowni należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl