Regulamin hurtowni internetowej VAYAHURT.PL
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, oraz o prawach przysługującym Kupującym
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Hurtowni
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
- 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot gospodarczy dokonujący zakupów w Hurtowni.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Hurtownia – hurtownia internetowa VAYAHURT.PL Hurtownia internetowa Vaya Medical prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://vayahurt.pl/
Sprzedawca – Vaya Sp. z o.o. z siedzibą ul. Stołeczna 88, 05-074 Józefin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XIII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: : 0000451326; NIP: 1132862785.
- 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Vaya Sp. z o.o., ul. Stołeczna 88, 05-074 Józefin
- Adres e-mail: biuro@vaya.com.pl
- Telefon: 22 - 727 14 23
- 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego przeprowadzenia procesu zakupu w Hurtowni potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- 4 ZAKUPY W HURTOWNI
- Dokonanie zakupów w Hurtowni internetowej www.vayahurt.pl jest możliwe po dokonaniu rejestracji w hurtowni.
- Ceny towarów widoczne w Hurtowni są całkowitymi cenami za towar.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Hurtowni.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Hurtowni: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pośrednictwem platform płatniczych: PAYU, BLUE MEDIA,
- za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
- kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- w przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad oraz z terminem ważności pozwalającym ja jego dalszą sprzedaż.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Hurtowni (Czas i koszty dostawy - VayaMedical hurt (vayahurt.pl).
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD, Inpost, Poczta Polska – Kurier 48)
- Do paczkomatów InPost
- 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu produktów w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionych w hurtowni produktów w przypadku, gdy:
- Kupujący stwierdził wystąpienie wady fabrycznej
- Kupujący otrzymał towar, którego termin ważności upłynął, lub upłynie niebawem, co pozbawia Kupującego możliwości jego odsprzedaży
- 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
-
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres: Vaya Sp. z o.o. ul. Stołeczna 88; 05-074 Józefin.
- Reklamacje dotyczące działania Hurtowni należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.