Zwroty i reklamacje

 Zwroty i reklamacje:

  1. Wszystkie produkty oferowane w hurtowni są fabrycznie nowe i na wady techniczne przysługuje 24 miesięczna gwarancja.
  2. Aby dokonać reklamacji, należy:
    • skontaktować się ze Sprzedającym wysyłając wiadomość na adres: biuro@vaya.com.pl
    • odesłać zakupione produkty na adres:
      Vaya Sp. z.o.o.
      Halinów 05-074
      Olszowa 33
    • dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu
    • dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru
  3. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Hurtownia nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  4. W przypadku uznania reklamacji hurtownia wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.
  5. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), hurtownia zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.
  7. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.
  8. Klient ma prawo zwrotu towaru  w ciągu 14 dni od umowy zawartej na odległość, o ile nie nosi śladów użycia.
  9. W przypadku rękojmi odpowiedzialność sprzedawcy za towar trwa przez 2 lata od dnia wydania towaru kupującemu - niezależnie od tego, czy producent wystawił gwarancję na dany towar. Co do zasady uznaje się, że wada reklamowana z tytułu rękojmi powstała jeszcze przed sprzedażą produktu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl